AK Parti İstanbul İl Başkanı Abdullah Özdemir, AK Parti Büyükçekmece İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen piknik programına katıldı. Büyükçekmece’de gerçekleştirilen etkinlikte partililer ve vatandaşlar bir araya gelirken, programda birlik ve beraberlik mesajları öne çıktı.



