Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin açılış programına İstanbul İl Sivil Toplumla İlişkiler İl Müdürü İlhan Ocaklı katıldı. Geniş katılımla düzenlenen programda derneğin kuruluş amacı, bölgedeki sosyal ve kültürel faaliyetlere katkı sunma hedefi ve özellikle gençlerin sporla daha fazla buluşturulmasına yönelik projeler ele alındı.

