İstanbul İl Sivil Toplumla İlişkiler İl Müdürü İlhan Ocaklı, Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin açılışına katıldı

Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin açılış programına İstanbul İl Sivil Toplumla İlişkiler İl Müdürü İlhan Ocaklı katıldı. Geniş katılımla düzenlenen programda derneğin kuruluş amacı, bölgedeki sosyal ve kültürel faaliyetlere katkı sunma hedefi ve özellikle gençlerin sporla daha fazla buluşturulmasına yönelik projeler ele alındı.

İlhan Ocaklı, açılış programında yaptığı konuşmada sivil toplum kuruluşlarının toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli yapılar olduğunu belirterek dernekleşme süreçlerinin yerel birlikteliğe katkı sunduğunu ifade etti. İlhan Ocaklı, bu tür oluşumların vatandaşların sosyal hayata daha aktif katılımını desteklediğini dile getirdi.