Bayrampaşa Kaymakamı Abdullah Çiftçi başkanlığında Bayrampaşa’da eğitim planlaması toplantısı

Bayrampaşa Kaymakamı Abdullah Çiftçi, Bayrampaşa’da mahalle muhtarları, okul müdürleri ve okul aile birliği başkanlarının katılımıyla yeni okulların kayıt bölgelerine ilişkin düzenlenen toplantıya başkanlık etti.

Toplantıda, ilçedeki eğitim planlaması kapsamında kayıt bölgelerinin düzenlenmesi ve öğrenci yerleştirme süreçlerine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu. Eğitim kurumları arasında koordinasyonun güçlendirilmesi ve sürecin daha verimli yürütülmesi hedeflendi.

Öte yandan, yaz okulu uygulaması kapsamında ilçede faaliyet gösterecek 18 okulun müdürleri ile protokol kapsamında yaz okulu açacak STK temsilcilerinin katılımıyla ayrı bir toplantı daha gerçekleştirildi.